Sunday, November 11, 2012

KELAS FCPO LEVEL 2

Salam Kengkawan


semalam dan arinie(10&11 nov 12) aku masih ikuti kelas FCPO untuk level 2 minggu ke dua di KL..kali nie kelas bertukar kat stadio zulfika di bandar Tun Hussien Onn semalam aku gerak dari Taiping jam 530 pg kemudian amik sahabat di Jelapang dan terus shot ke KL...ikutkan ati mmg nak ride moto jer lagi cepat tetapi aku bayangkan kelas abis hari ahad petang...takkan aku nak ride mlm2...atleast klu pakai keta aku penat leh tido dalam keta jer....tak perlah..aku rasa puas dah ride motor nie ke Terengganu aritu....

kelas level ke dua nie aku belajar benda baru iaitu Elliot wave..pengenalan Elliot wave dan bentuk elliot wave..
 




klu korang lihat jer mmglah tak paham..camner leh terjadinya garisan2 tu..yg blah bawah tu adalah real chart dari bursa station di mana kita melihat elliot wave dan triagle yg wujud menjadikan elliot wave tu lengkap...

pada aku sebenarnya...kelas FCPO nie ramai org ajar tetapi adakah mereka just ajar basic atau betul2 ajar teknikal dan teknik entry dalam FCPO nie...

kelas yg aku ikut nie pun dah naik harga daripada 1k kepada 3.5k kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan kerana terbukti berkesan teknik yg di ajar...sama2 kita saksikan tahun hadapan....

jom gi kelas......