Sunday, February 5, 2012

TAHUN 2012 MEMBELI SILVER


Salam Maulidur Rasul

Rasa tenang dapat cuti tak rasmi 4 hari nie..walaupun aku standby arinie..tp ins'llah aku rasa tak banyak kes tuk arinie...

penubuhan Team OD sudah masuk tahun yang ke 3, sekejap jer aku rasa masa berlalu dan al'hamdulilah dah ramai yang berjaya gunakan OD dan juga gunakan  Teknik OD+ASB+CC  yang aku bukukan...rata2 kengkawan dah boleh rasa lega dengan kewangan masing2 dan boleh sebut " sudah tiada hari, tiada duit".

sebenarnya Overdraf ini adalah batu loncatan sahaja...atau 1st step kita tuk bergerak lebih jauh ke hadapan...peluang memang banyak sekarang sama ada kita nak melabur wang dalam perniagaan, Emas atau pun hartanah...tp kita kena ingat kengkawan, Perancangan adalah "KEY" terpenting dalam merancangan kewangan kita..jgn bila sudah berjaya dalam masa 1 tahun tu kita nak buat semua benda, kena ada target setting kita...sebab tu pentingnya AZAM TAHUN BARU...saper yg masih belum buat masih belum terlambat tuk merancangan...

Tahun 2012 dan selamat tinggal tahun 2011........

tahun nie aku mmg akan slowkan pelaburan emas aku, aku hanya target untuk beli max 100g-200g sahaja dan aku plan hendak beli silver sahaja kerana aku dah temui jalan bagaimana nak uruskan teknik belian silver nie dan aku dapat guide line dari otai tersebut iaitu wafi...

kenapa aku perlahankan pelaburan Emas ???
sebabnya 1 jer..aku dah tak ada duit hahahah, yerlah tahun nie aku telah labur kepada naked bike aku dan aku rasa 500g emas yg sedia ada cukuplah..
so, aku perlu kepada pelaburan jauh lebih rendah kosnya iaitu SILVER...

aku telah baca E-book saudara wafi, Ebook yang menarik dan penuh dengan teknikal dan analisa..beliau berpengalaman 10 tahun dalam Forex, so aku rasa mmg otailah dalam maklumat graf2 nie...mmg ramai dah mula sedar akan kelebihan silver nie...so kepada sesiapa yang celik akan logam kuning dan silver tu..jgn gelojoh sgt tuk buat Personal Loan...jika masih belum mampu beli emas kita beralih kepada silver dulu...bila dah ada modal barulah beralih arah kepada emas tu...planing mesti cantik dan selesa pada kita...

so siapa yg berminat hendak dapatkan Ebook saudara Wafi sila klik pic E-book di bawah...