Thursday, February 9, 2012

AKTIVITI PETANG BERSAMA KELUARGA

Salam Kengkawan

Arinie 9/2/12 aku telah terima new kite iaitu power kite 5meter...sebelum nie aku dah  layan  2 stunt kite dan tiba masa layan power kite plak...
aku dapat barang dari sahabat aku iaitu suzaini dan jika geng berminat nak ceburi minat layang2 nie leh gi website dia iaitu
 
heheh sambil mem 'promote' biz kengkawan...

ada juga geng kata main layang2 nie mcm budak2..tp tulah minat masing2 dan jika kita minat mmg feel dia lain ckit panas2 pun redah jugak..aku biasa main layang2 jam 4 ptg sebab time nie angin masih kuat lagi..klu aku g jam 6 ptg mmg angin sesuai tuk pasangan2 yg bercinta...sambil makan steam boat...hehehe

oklah minat masing2..duit pun masing2..cuma atleast minat aku leh aku manfaatkan tuk bersama family...layan pic di bawah nie...nanti aku akan update pic masa power kite nie terbang di dataran Nilai sabtu nie....
saper mau follow aku TT di Dataran Nilai sabtu (11/2/2012) jam 4 ptg..kita TT pasal kite pulak ngan otai kita





UPDATE 12/2/12