Saturday, December 10, 2011

ADAKAH KORANG DAH LIHAT AZAM 2011

Salam kengkawan

makin lama makin slow aku bukak post2 baru. biasalah kerja kat opis makin banyak dan aku jarang leh on9 sekarang, arinie dah 10/12/2011 bermakna tinggal 21 hari sahaja kita akan melangkah ke tahun baru iaitu tahun 2012..

adakah ko dah lihat semula list Azam tahun 2011 ko?..adakah ko juga berjaya mencapai azam korang tu atau ko sajer listkan azam tu biar nampak menarik....

dibawah nie adalah list azam aku tahun 2011..jom lihat AZAM 2011
(sila clik)
1) aku nak settlekan semua hutang emas pajak aku..
         - Berjaya, selesaikan hutang tahun 2010 dan aku buat hutang plak 
            tahun 2011..
2) tingkatkan saving ASB aku mybe dalam 50k cash
        - Gagal, boleh katakan aku tak tercapai
3) rehat sehingga bulan jun tahun depan tuk emas (boleh ke tahan nafsu)
        - Berjaya
4) try beli 250 g silver setiap bulan mulai jan hingga Mei      
        - Berjaya, ada 2.5kg            
5) pada bulan 10 akan beli tanah mybe dalam 5 ekar
        - Gagal, masuk lelong pun kalah..heheh
6) saving anak2 dalam ASD lagi dalam 2k seorang
        - Berjaya
7) tukar kereta beli
        - Berjaya tambah, aku beli family car Naza Ria, nak beli Alphard tak  
            mampu, ansuran RM 351 jer
8) bercuti ke korea
        - Gagal, hanya ke Kelantan jer...
9) klu aku jadi beli tanah rumah aku postpon tahun 2012@ sebaliknya
        - pospon Tahun 2012

Plan yang tidak masuk list
1) Buat pelaburan Biz Ikan kelisa.

So, aku dah listkan azam aku tahun 2012, ko dah buat lum ??? tp belum masa aku siarkan lagi..masih berbaki 21 hari lagi..
tp dalam perancangan dan mybe list aku kecilkan dan aku leh fokus ckit dan cuba capai azam tu...