Wednesday, May 11, 2011

TAHUN MEMBELI SILVER

Salam Kengkawan

Orang lain sibuk pasal Emas aku plak sibuk ngan Silver..heheh. kenapa aku layan silver plak sekarang..aku pun tak taulah..bukan aku tak suka akan emas nie..aku pun ada beli jugak tapi aku lebih suka akan silver sekarang. mybe sebab utama adalah kenaikan drastik harga silver tahun lepas iaitu dekat 80% sebab tulah aku start kaji graf silver nie dan buat note dari januari dan febuari dan aku start membeli silver dari mac 2011 dan graf menunjukkan kenaikan....
klu saper yang follow graf silver mmg akan tahu feel dia..


klu geng lihat kenaikan dari januari hingga april mmg syok..harga naik jer..tp pada ujung april harga silver turun 'kedebuk'. dari info aku mmg diorg dah jangka dimana harga silver nie akan turun dan operasi belian borong perlu dibuat pada mei dan jun kerana harga silver nie kan mendaki semula..so kengkawan pada aku harinie $ 39 oz masih murah berbanding pada pada april yang berharga $ 48 oz...inilah kesan untungrugi yang harus kita terima dan bersedia iaitu harga turun dan naik...

harga akan naik lg..jom jgn lewat beli...aku jangka akan naik $ 42 oz atau lebih...