Sunday, May 15, 2011

NEW GROUP IN FACEBOOK

Salam kengakwan

kepada pembeli ebook aku iaitu TEKNIK OD+ASB+CC
sila join group EBOOK TEKNIK OD+ASB+CC

kenapa aku wujudkan group ini adalah aku tahu sekarang rakyat malaysia suka guna sosial network dan dilihat juga ramai ada akaun Facebook

Group ini adalah terhad kepada pembeli EBOOK aku sahaja..kelebihan join group ini adalah:-
  • Aku boleh tahu sama ada ianya berjaya atau tidak
  • Adakah sebarang pertukaran teknik yang di rasa lebih logik
  • Aku dapat tahu masalah pengguna teknik OD+ASB+CC
  • Berkongsi masalah
  • Akan dapat maklumat terkini teknik berkait OD+ASB+CC
  • Boleh tanya aku secara terus dan leh chating
  • Boleh share antara geng pembeli ebook
  • Boleh share pengalaman penggunaan teknik ini
  • Masalah2 terkini dan kesannya
group ini adalah bukan group pengganti TEAM OVERDRAF (FB)..group ini adalah hanya aku berikan kepada pembeli ebook aku sahaja....segala masalah boleh di tanya tanpa keluarkan modal untuk hubungi aku melalui telefon

segala kritikan dan nasihat boleh dibincangkan untuk tujuan kebaikan sahaja...

sila beri:-
1) nama
2) email (penerimaan ebook)
3) tarikh pembelian (jika ingat)

kepada sesiapa yang telah membeli sila klik
Join pada group(close) tersebut.