Monday, January 3, 2011

BAYAR SEMUA HUTANG CA CC 2010

salam kengkawan

kepada pembeli ebook Teknik OD+ASB+CC

hari ini aku tahu ramai orang akan update buku ASB dan ASN xpecialy warga Team OD.aku ucapkan Tahniah kepada yang berjaya mendisplinkan diri..mmg tak mustahil jika kita ada kemahuan.

kepada yang nak planing tukar sport rim, tukar radio kereta, tukar TV besar, nak beli Emas, nak beli Silver..baik korang pikir 2 kali..kenapa eh ?

aku tahu ramai sudah plan nak tukarkan duit dividen ASB kepada Emas atau silver tp ko kena ingat planing teknik OD+ASB+CC. apa yang aku sarankan dalam ebook tersebut iaitu semua...
1) gaji
2) bonus tahunan
3) DIVIDEN ASB
4) duit hasil jualan tanah/rumah
5) etc

semua itu perlu di masukan dalam OD..

setelah masukan dalam OD barulah korang planing nak buat apa dengan duit Dividen tersebut. suit yang telah kita masukan dalam OD itu jugalah yang kita nak gunakan untuk

MEMBAYAR CA CC TAHUN 2010 YANG TELAH DIGUNAKAN SECARA LAMSUM
(maksudnya tiada hutang CC lagi)

aku nak korang bayar lamsum semua CA CC tahun 2010 yang telah korang guna...sebab pada januari ini..ko akan patah balik ke asal iaitu penggandaan CC 1k (atau mengikut planing korang).

so inilah sebab aku larang ko gunakan dividen ASB tu...ko kena sabar dulu, time untuk gunakan 100% dividen ASB tu akan muncul jugak..sekarang nie kita still kena berdisplin lagi...

Open 2 komen