Monday, January 3, 2011

BERAPA ANDA DAPAT DIVIDEN TAHUN 2010



salam kengkawan


arinie aku pusing satu taiping dan kamunting tuk update buku ASB aku n wife aku, punyalah ramai orang yang duk pegang buku biru arinie..hahahah
aku ingat arinie first day sekolah taklah sesak coz mak bapak antar anak gi daftar sekolah tp salah tekaan aku...
tp disebabkan aku pun xcited nak update buku ASB aku pun tunggulah...
mcm2 ragam ada..
aku pusing CIMB penuh orang sampai ke luar bangunan, so aku ligan ke pejabat pos..pun ramai orang..last2 aku balik opis dulu relax dan buat kerja...


dalam kul 130 ptg aku keluar n gi RHB plak...heheh tak ramai tp tak boleh amik nombor mcm biasa kena beratur plak..hahahah

adalah 30 minit jugak aku berdiri..mcm2 ragam aku tgk gelagat orang..ada yang niat mula2 nak update buku jer..tp disebabkan lama menunggu diorg ubah pikiran tuk keluarkan terus duit...pehhh!!!!! angin aku..klu dia isi form pastu beratur belakang tak per nie amik tempat dia balik....ko tau jerlah prosedur keluarkan duit ASB nie leceh ckit nak sahkan IC, tandatangan, turunkan cap jari...mmg banyak prosedur yang kena buat.tp apa pun simpanan ASB lah yang paling selamat aku tgk, tak ada kes duit hilang dalam akaun, tak ada pindahan internet banking..tp tulah leceh kena berurusan masa work day sahaja...


dan akhirnya turn aku sampai..aku tak keluar duit just nak update buku jer..alhamdullilah...
dividen aku dapat 5 angka jugaklah..rasa seronok bila hasil usaha dan sabar kita nie akan membuahkan hasil yang kita sendiri puashati