Wednesday, June 9, 2010

6.SENARAI WESITE EMAS

Salam kengkawan

Nie adalah post selingan, mmg aku tgk serius buat post rumah lelong, tp aku takut ramai bosan coz dah tahu..tp klu dah tahu kita layan jer n refresh balik..mybe ada new comer nak tahu...

Kali nie aku nak bagi laman-laman website berkaitan EMAS
Aku dah setengah tahun duk kaji pasal EMAS mmg berbaloi..awal2 thn aritu harga emas jatuh sampai RM 118 bagi 1 Gram..tp sekarang ko tgk sendiri.


1) Public gold


2)
Maybank –emas kijang – Gold saving pasbook acc (GSPA)

3) Emas dari UOB



4) Gold Invest Acc (GIA)

5) Bank negara Malaysia

6) Public Dinar

7) Dinar Kelantan

8) Harga emas Pasaran FGJAM

9) GCP (Gold Crest Pavilian)



10) Dinar Muslim

11) klu ada sila tambah...mybe geng Team OD ada website sendiri..

Pelaburan Emas adalah pelaburan yang bagus, nilai tidak turun mcm nilai ‘wang’..

So, sesiapa yang dah ada saving yang banyak beralihlah ke teknik simpan emas pulak..sekarang US dan Israel tengah berlumba2 beli emas..aku bukan nak kita ikut cara diorg..tp ko kena pikir luas ckit kenapa diorg tu beli emas???

Pada aku klu emas kat diorg semua nanti klu matawang jatuh ‘gila’ dan dunia beralih pada emas..masa tulah mereka ‘control’ ekonomi dunia lagi..tu adalah pendapat aku sahaja...

So dialu-alukan kepada geng emas tuk PROMOSI/ JUAL emas di Team OD..
Klu harga ‘cun’ bolehlah geng2 Team OD mulakan langkah untuk melabur dalam Emas pulak...



Open 2 komen

Link Team OD