Monday, May 3, 2010

2.TT BERSAMA AKMAL PADA 2/5/10

salam kengkawan

sajer jer aku nak bercerita pengalaman TT ngan bro Akmal kita sorang nie..pagi td aku ngan akmal sembang TT dekat Taiping kedai minum jar..

dalam TT tersebut aku ada tunjukkan 3 teknik ajer..
tu pun pada aku dah ok dah tuk new biginer
teknik yg aku ajar iaitu:
1) Teknik OD+ASB
2) Teknik OD+Loan Easy RHB
3) Teknik OD+ASB+CC

pada aku teknik 1 dan 2 nie adalah teknik yang biasa ajer..
ramai yang tahu..
tp aku nak bercerita apa yang aku buat tuk teknik no 3 tuk bro akmal kita nie...

mybe ada yg tak setuju dan marah aku tunjukkan secara jujur dalam Team OD nie.. kerana ilmu nie MAHAL..
tp peduli apa aku..hahaha

nie adalah perancangan bagi Akmal..mybe leh kita berkongsi skill nie bersama(tidak detail) nak detail jumpa aku..hahahah

Gaji bersih RM 3,000
belanja RM 1,850 include ( belanja bulanan,kereta,PTPTN,sewa rumah)

CC- teknik penggandaan start dengan RM 1,200

saving ASB bulanan RM 2,500

tahniah kepada Akmal coz dapat saving setiap bulan sebanyak RM 2,500..

korang bayangkan lah betapa hebatnya teknik OD+ASB+CC nie..

TT tak lama coz Akmal dari Perlis menghala ke KL..
apa pun pada Akmal selamat maju jaya...

"jadi orang yang paling kedekut nak kuarkan duit OD"

TT tadi adalah FOC sahaja...tidak dikenakan Caj..
tp akmal belanja aku makan..hahah kira oklah tu...
TQ Akmal coz belanja aku makan td..semoga ko dimurahkan rezeki


open 2 komen
Link Team OD