Wednesday, May 5, 2010

3.TT BERSAMA DATO' K DAN IZHAM PADA 3/2/2010

salam kengkawan

sekali lagi aku nak bercerita pasal TT sebagai penaik semangat pengalaman TT ngan bro Dato' K (nama di rahsia atas sebab keselamatan) cehh..wahhh dan kawannya izham dan kawan otai aku bro nik..TT dibuat pada blah petang lepas aku balik dari KL atas urusan kerja..TT tempat biasa area Taiping..

dalam TT tersebut perbincangan lebih fokus pada satu teknik ajer...

TEKNIK OD+ASB+CC

aku langkah teknik nie coz bro kita semua dah ada OD dan dah ada basic+ pengalaman..

nie adalah perancangan bagi Dato' K boleh kita berkongsi skill nie bersama(tidak detail)
klu detail bahaya..

Gaji bersih RM 5,000
belanja RM 3,360 include ( belanja bulanan,insurans,rumah,etc)

balance +ve 1,640

CA CC teknik penggandaan start dengan RM 2,500

saving ASB bulanan RM 4,500

kenapa bro kita nie leh guna CA CC yg tinggi adalah kerana CC limit dia tinggi dan niat dia nak simpan pun tinggi..

korang leh tgk sebelum ini case Akmal dimana CA CC dia hanya 1,200 manakala Dato K kita nie start CA CC dengan 2,500

teknik setiap orang berbeza mengikut kemampuan bukan NAFSU..

bro Dato' k kita nie beruntung coz terus katam teknik CA CC dengan aku..
iaitu teknik bayar 1/2 CC dan teknik bertahan...

lepas nie dia and the geng akan ajar orang baru plak..hehehe
sharing is caring...

apa pun selamat berfikir n kira2 lah sendiri

jgn kedekut kertas untuk belajar..kedekut kuarkan duit OD tak per..

apa pun sila komen


Link Team OD