Tuesday, November 6, 2012

KELAS FCPO LAGI....

Salam Kengkawan...

pada 4&5 nov 12 yang lepas aku lagi sekali ikuti kelas yang di anjurkan oleh saudara Wafi dan PenjejakX a.k.a abg matt...pg2 jam 6 pg aku shoot ke Kuala Lumpur, dengan azam yg tinggi....coz aku nak serius dalam CPO nie...tujuan aku nak jadikan CPO nie side income aku jugak....

sebenarnya sebelum nie sept 12 aku dah ikuti kelas pertama dan itulah kali pertama aku lihat candle dan graf...tetapi kelas pertama aku hanya berlangsung 2 hari sahaja...mana ada org baljo 2 hari dah teror....kat U pun aku amik masa 4 tahun utk tamatkan degree aku dulu....

so kelas kali nie mmg panjang iaitu l/kurang 6 hari pembelajaran setiap weekend di Kuala Lumpur pada NOV 12 nie....so kali nie kelas lebih detail dan peningkan kepala aku dengan term..term baru dalam candle nie...shotting star, hammer...Dogi...dan lagi2..lah...

sepanjang traning aku dalam paper trade pada sept dan okt aku lihat prestasi aku mmg baik di mana pada bulan sept 12 aku perolehi RM 2,300 dan pada bulan OKT aku perolehi RM 4,300...so pada korang dah patut ker aku ceburi ke life trade.....hehehe

ins'llah modal dah ada..mybe on Dec 12 nie or Jan 13 aku akan masuk Life trade nie....jom kita tgk pic jerlah..