Monday, July 30, 2012

SEMINGGU BERPUASA.......

salam kengkawan...

sekejap jer dah seminggu kita bpuasa..agak2 boleh ker korang tahan poket korang dr mengalir laju...hehehe...aku sejak dr awal puasa mg niat tinggi..tp bila tgk anak jantan aku sian plak..gi ajak bazar ramadan kamunting,perak...saper2 yg perasan harga mmg dah naik thn nie..air dulu ada yg singgit 1 bungkus..tp thn nie semuanya 2 ringgit..klu air tebu 1 bungkus dah rm4..camner nak jimat..ayam golek madu plak dah rm 18 sekor...
thn nie mmg aku tak jimat...tp tak per ada lg 3 minggu..aku akan try jimatkn lagi blanja g bazar nie...mybe seminggu 3 kali jer g bazar.....

sabtu lepas mmg aku free dan cuaca mmg cantek tuk ride..aku n geng tn hamed gilah ride ke penang...pehhh!!! dr jam 11 hingga jam 3 ptg atas moto mmg menguji coz cuaca amat panas...siap berhenti hentian basahkan kepala dulu..hehehe,aku ingat bolehlah layan ride time puasa2 nie....tp tulah sajer aku ride time puasa2 nie..letih toksah cakap....aku rasa motor aku tu kena relax jer time puasa nie...mybe ride tgk kolam ikan jer kot...

apa pun ada 3 mingu lagi kita tuk jalani ibadah puasa...semoga ibadah kita diberkati Allah...