Monday, October 17, 2011

TT DI McD SKUDAI JOHOR


Salam kengkawan

Pada sabtu lepas 15/10/11 jam l/kurang 9 malam TT telah di adakan di Johor iaitu di McD skudai...ke hadiran l/kurang 9 orang sahaja antaranya Yazid Ahmat , Salihan Mohd Juri, Nik Muhammad Anuar, Shuhaimi Abd Rahim, Iswan Nizam Salam, Redzuan Othman dan ada 3 lagi geng aku tak pasti nama penuh dan akaun Fb diorg tu(heheh)...TT kali ini di hadiri oleh Ahli geng JB yang lama dan hanya ada 1@2 orang jer yang baru..so TT kali nie mmg tak ada open kertas A4 dan calculator coz semua yg hadir dah kotai...aku bawak laptop di org bawak ipad..perh lebih maju zaman sekarang nie....main touch skrin jer...pada aku tak berapa sesuai nak buat kat McD coz meja yang kecil dan terlalu ramai orang(susah nak dapat kerusi) lagi2 dah tak dapat Teh Tarik(TT)..lain kali kita buat kat mamak jer...

apa yang menarik perhatian aku dalam TT nie adalah vision masing2 dalam permainan OD nie...aku tgk masing2 dah anggap OD nie kecik jer...tp AMAT berguna...pada pengamatan aku setelah korang dah berada tahun ke 3 ke atas dalam permainan OD nie kewangan kita dalam keadaan stabil dan mula mencari peluang dalam pelbagai cara lain untuk tinkatkan income....
Geng2 TT JB ramai yg masih terikat dengan kerja lama seperti gomen, swasta tp telah giat cari site income yang melebihi gaji lama...dahsyat.. ada antara mereka telah ceburi dalam bidang Kontraktor,tokey rumah, tokey kebun sawit iaitu telah beli dan pajak kebun sawit org,tokey ikan, tokey saham, Tokey Ar-Rahnu dan juga tokey emas...dan ada geng dalam perancangan nak bukak hotel dan juga McD di kawasan JB...

hebat bukan ??? rugi saper org JB tak join kali nie...bukan nak tunjukkan kehebatan org lain tetapi kita tgk pada corak pemikiran geng2 kita tu yang mana kita leh jadikan semangat dan tiru mana2 yang baik....sesiapa yang tak ada OD lagi kami ada cara nak tolong group JB tapi ramai newbie yg tak hadir..so saper yg hadir mlm tu mmg untung...

bila TT JB lagi akan di adakan...sebenarnya TT boleh di buat pada bila2 masa dengan adanya otai2 sedia ada yang rata dah mahir dalam OD...sesiapa yang berminat nak TT leh contak bro Yazid Ahmat...atau nama2 yang aku kaler hijau tu(klik dan ke Fb diorg)...

Jom join network Group JB...