Tuesday, July 12, 2011

TAK SEMESTINYA TAK SOKONG KITA......

Salam Kengkawan

terima kasih kepada yang email aku dan msg aku melalui FB katakan hal post aku yang lalu iaitu PERHIMPUNAN HARAM BERSIH...mcm2 aku terima ada yang setuju dan ada jugaklah yang perli2 aku dan ada jugak tanya aku kerja apa..hheheh, saper yang ADD aku kat FB aku dia tahulah siapa aku sebenarnya
so saper yang berminat nak tahu pasal aku lebih lanjut sila klik FB aku nie..tak ada masalah untuk kita saling kenal mengenal janji jangan ada hasad dengki...

mmg klu kita lihat dalam blog nie langsung tiada komen..coz sukar nak beri komen..dan ramai jugak yg suka Team OD di Facebook sahaja..sebab tu ramai yg komen di sana.tp ini adalah blog backup aku..kerana kita tak tahu sampai bila Facebook nie leh bertahan coz banyak perubahan format2 dari masa ke semasa..

ok..kat cnie aku nak perbetulkan pandangan serong korang pada aku...aku sebenarnya bukanlah minat dengan politik nie..apa yang aku komen pada post sebelum nie adalah komen dari sudut KESELAMATAN sahaja dan tak semestinya aku tak sokong dan tak sertai BERSIH tu aku pro pada BN..mybe korang faham apa maksud aku tentang KESELAMATAN tu...

yup aku tahu korang nak tahu aku sokong parti politik mana??? hahaha..jawapannya ada dalam kaler ebook aku...perlu ingat kengkawan tak semestinya orang tu benci BERSIH dia tak bagus...

oklah kita lupakan pada politik nie..tak ada faedah...ok lepas nie aku akan update tajuk2 post2 lama dalam Team OD FB sebagai DOC coz ramai ahli baru tak tahu nak cari post2 lama..