Sunday, May 29, 2011

TAHUN 2012 TAHUN BERI REWARD PADA DIRI SENDIRI

Salam kengkawan

Emmm..lama sungguh aku menyepi..minggu lepas aku mmg busy ckit uruskan geng2 PRC yang menipu orang ramai...kali nie aku nak cita pasal motor jer..kasi post ringan2 jer...tp ianya bersangkut dengan hadiah dari merancangan kewangan yg baik....

Imbas kembali zaman sekolah dulu.....
masa aku study dulu kat Universiti Putra Malaysia aku nie kira rider jugaklah...hahaha tak percaya..nie pic motor aku dulu...tanda 20 tu adalah nombor umur aku pada masa tu..tp aku dah jual dah lepas aku kawin dan disebabkan aku kena kerja kat klate masa tu....sekarang dah lebih 5 tahun aku layan motor yamaha SS aku jer...
klu tgk motor nie mmg 'cun', tp nie pic lama..aku dah tukar kaler dia pada caler biru merz dan sport rim kaler putih...tp pic tak ada plak....



Azam aku tahun 2012 aku rasa nak start balik main motor nie....tp tak derlah nak main mahal2..ikut hati mau jugak rempat kawasaki Z750@ Z1000..tp harga kusss...semangat..tak layak..ok jom lihat azam tahun 2012 aku..aku set 6 bulan awal..harap tercapai cita2 aku nie...


 camner ok tak..
aku ingat tahun depan aku nak dapatkan motor Honda CBX750 nie...
dengan gaya badan aku yang besar nie aku rasa elok aku bawak motor jenis turing bike camnie..klu nak naik moto superbike rasa ' perut' aku nie tak mengizinkan..hahahaha...dan 3 tahun lepas tu..aku nak try dapatkan motor nie plak...



angan2 aku kali nie mmg hebat dan mengarut..hahaha...tp masa nielah aku nak bagi "REWARD" kat diri aku pulak...apa pun kita tunggu dan lihat..

flass backkk.. AZAM AKU TAHUN 2011