Monday, May 30, 2011

AR_RAHNU AGRO TERIMA OVERLAP GOLDBAR DAN COIN SEDIA ADA

Salam Kengkawan

Arinie (30/5/2011) aku ada gi ke Agro bank dan Officer tu ada panggil aku dan bagi maklumat yang mana memang pihak Ar-Rahnu Agro telah sekat pajakan Emas Bar dan Coin sebab apa adalah ada syarikat yang sedang di siasat oleh pihak BNM kerana ada kes AMLA ( anti Money Laundry Act )..
syarikat apa aku tak leh bagitau tetapi EMAS dari PUBLIC GOLD tiada masalah...

ok, berita gembira kepada yang dah letak emas lebih dari 30-100 ketul tu....hehehe
pihak Ar-Rahnu benarkan untuk korang overlap sampai polisi baru di keluarkan....

maksudnya

kepada kengkawan yang ada letak/pajak emas yang berketul2 tu...pihak Ar-Rahnu Agro bukan sahaja benarkan tempoh pajakan 6+3+2 sahaja....
TETAPI pihak Ar- Rahnu benarkan buat Overlap pada EMAS SEDIA ADA sampailah korang rasa nak tebus balik.......

Tapi
klu dah ambil emas tu..tak boleh pajak dah....dan yang baru nak pajak pun tidak dibenarkan lagi...

so sesiapa yang risau 'gila' coz pengumuman sebelum nie...boleh tarik nafas panjang2 dan boleh belanja aku pizza..hehehe

sama ada berita ini mmg korang dah tahu, atau aku nie lembat...aku tak kisah..aku nak sampaikan jugak berita GEMBIRA ini pada pelabur EMAS....

ramai geng EMAS buat spekulasi minggu nie harga emas akan naik gila..sama2 kita saksikan....