Monday, March 28, 2011

BAGAIMANA NAK TAHU KITA NIE MEMANG DAH KAYA??

Salam kengkawan

zaman internet nie klu kita google kat internet dan taip perkataan 'kaya' 'bagaimana nak kaya'..nanti akan korang akan dapat mcm2 cara nak buat duit nie...
jadi kaya cara orang malas pun ada..hahahaha..tak caya trylah google...

kat cnie aku nasihatkan kepada kengkawan team OD dan diri aku sendiri jgnlah pecaya JLN SHORT CUT nak kaya tu...arini pun paper metro ada cita pasal pelaburan MLM yang di buat oleh sorang artis lesapkan wang ahli sampai 50 juta..peh!!!!


nak baca sila klik disini

klu ko berjaya 'kelentong' orang sampai 50 juta barulah ko nie org kaya penipu...tp org sekarang apa peduli yg penting boleh kaya....

berbalik pada tajuk aku kat atas tu.. bagaimana nak tahu yang kita nie memang dah kaya????

1) adakah yg miliki 20 bijik rumah boleh digelar orang kaya...
2) adakah yg miliki 5 kg emas boleh digelar orang kaya...
3) adakah yg miliki Cash 1 juta boleh digelar orang kaya...
4) adakah yg miliki kereta ferari/ roll royce boleh digelar orang kaya....
5) adakah yg miliki Loan ASB 400k boleh digelar orang kaya....
6) apa lagi.....

mana satu pilihan ko???? pilihlah dan beri sebabnya atau ada penambahan pada pandangan peribadi ko

aku tahu mybe akan ramai jawab gabungan no 1,2,3,4 tu adalah pilihan korang...hahahah

pada pandangan peribadi aku dan sememangnya ajaran dari GURU besar aku dulu....
kita boleh declare kita nie orang kaya adalah bilaaa

" ko boleh sain cek dan bagi aku 1 juta cash"

barulah ko boleh cakap ko tu mmg kaya....