Wednesday, January 12, 2011

KOMEN PASAL EBOOK TEKNIK OD+ASB+CC

Salam kengkawan


Terima kasih aku ucapkan kepada kengkawan yang telah membeli Ebook


Teknik OD+ASB+CC


post kali ini aku bukak adalah untuk mendapatkan komen pasal Ebook ini..adakah ianya amat membantu korang setelah membeli ebook tersebut.

lepas aku lancarkan pada 16/10/2010 mmg 'hot' ebook nie sehingga hari ini masih ada pembeli walaupun aku tak gunakan laman2 web tuk promote ebook aku mcm pakar2 ebook lain...sebenarnya aku tak tau camner nak buat..hahahah...

Dan aku telah belajar dari pengalaman menulis ebook dan telah beli ebook PAKAR EBOOK dari JAMAL (Jamaludin Bahari) yang berharga RM 200, harap2 menjadi lepas nie ebook2 mendatang... apapun aku ucapkan terima kasih, dan ada geng yang cadangkan kat aku naikan kadar harga ebook aku nie..coz ianya amat-amat bagus kerana ada pengiraan step by step dan juga Excel pengiraan setahun...( angkat bakul nampak!!).

sekarang dah 2 bulan ianya dilancarkan dan aku mahu kutip komen dari korang pasal ebook aku tu...kira mcm aku nak dapatkan testimoni yang telah berjaya.

RUANGAN INI ADALAH UNTUK KOMEN SAHAJA

klu nak bertanya masuk link ini

PERTANYAAN PASAL TEKNIK OD+ASB+CC

p/s: Penjualan Ebook masih diteruskan dan perubahan teknik akan dimaklum dalam Blog TeamOverdraf nie..

so, kepada kengkawan yang telah beli silalah komen disini..

isi kandungan Ebook
(klik untuk besarkan)