Tuesday, May 18, 2010

11.TT BERSAMA OTAI HAMZAH DAN ZUL PADA 16/5/2010

Salam kengkawan

Semalam aku TT ngan Otai dari Kelantan tn Hamzah dan newbie Zulkifli dari Kelantan jugak..

Jauh diorg berjalan dari Klate gi Kuala Lumpur pastu ‘shot’ gi Taiping tuk TT ngan aku…sampai pun dekat kul 9 mlm..penat2 pun TT terus..

TT terus start sambil minum sampai jam 2 pagi..

Mula2 aku TT ngan tn Hamzah dululah..heheh Otai jumpa Otai..
heheh bincang pun bab2 lebih Advance dan create teknik baru…heheh dalam kajian lagi…

mcm2 dibincangkan ngan tn hamzah termasuk teknik emas, dan teknik rumah..

Pastu tunjukkan kat zul cara2 main OD nie dan ajar teknik asas OD+ASB.., teknik OD+ASB+loan ASB Easy RHB…

pastu ‘go tru’ terus ke teknik gilaan ramai (heheh) teknik OD+ASB+CC..

Member kita nie dah ada cash l/kurang 13k..dan nak buat OD..senang kerja aku..heheh

Nie adalah perbelanjaan zul ( tak detail )
Gaji bersih = RM 1,100
Belanja = 1,040 ( termasuk belanja, ptptn, insurans, duit makbapak, etc)

Saving = kadang2 saving..kadang2 tak

Hanya ada +ve RM 60 ( 1,100 – 1,040 = RM 60)


PLAN OD ( teknik OD+ASB+CC)

Cash dalam ASB ( 13,000)
OD RHB dicadangkan = RM 12,350

Belanja = RM 1,040

Teknik gandaan CA CC 700

Saving ASB RM 1,000 ( saving 95%-100%).... 'superb'

Perbezaan penyusutan OD hanya RM 200 sahaja…

Daripada tak boleh saving, sekarang zul leh saving RM 1,000 sebulan..
mybe akan di ubah jika join dengan ‘orang umah’ dia nanti..

apa pun aku ucapkan selamat mencuba zul dalam teknik nie dan ‘tarik’ perhatian ‘orang umah’ ko tu joint sekali..hehehehe

aku abis TT ngan diorg jam 2 pagi pastu diorg tido umah aku..hehehe jauh tu nak balik Klate…

bangun tido pun TT secara tak rasmi..heheh…layannzzzzz pastu diorg pun balik..

kepada org blah Klate saper nak TT sila msg tn Hamzah kita…

apapun komen..

Link Team OD