Wednesday, November 24, 2010

3.ADAKAH BETUL PERATUS KENAIKAN HARGA SILVER LEBIH TINGGI DARI HARGA EMAS

Salam kengkawan

pada 22/11/2010 aku ada TT di JB tetapi tak ada orang..hehe, yerlah masing2 bz beraya..

yang ada aku yazid ahmad dan faisal che omar..so aku layan cita pasal teknik FD/OD+ASB+CC dan Current ACC+ASB+CC dan cita pasal silver ngan bro yazid...sambil2 sembang Yazid telah keluarkan DIRHAM KELANTAN..Wahhh!!! aku tgk mmg cantik design dia...

yazid kata dia ada 2 set dirham, so tanpa pikir panjang aku 'sebat' 1 set dari Yazid..untuk pengetahuan kengkawan dirham kelantan nie adalah hot item dan susah nak dapat...

layan pic nie dulu..link pic silver



dan layan lagi satu pic nie..aku kasi susun cantik punya..hehehe




aku tgk sekarang pun tren beli silver makin rancak sejak sebulan nie..ramai berlumba2 beli silver plak...

aku rasa kita patut kembangkan ilmu pasal silver nie, mybe bendak nie kita leh bincangkan

1) aku dgr peratusan silver nie lebih tinggi kenaikan dia dari harga emas..
adakah ianya betul????
2) betul ker orang cina lebih suka kumpul siver dari emas..
3) apa nak buat klu beli siver, adakah simpan ajer coz tak boleh pajak atau 'rempit'
4) kat mana nak jual balik
5) adakah betul siver dunia akan habis dalam masa 8 tahun lagi
6) adakah satu masa nanti harga silver akan lebih mahal dari emas..
7) etc

so mari bincangkan

open 2 komen


Link Team OD