Tuesday, July 6, 2010

3.PERMULAAN LANGKAH KEPADA EMAS

Salam kengkawan

bermulalah permbincangan yang mendalam pasal pelaburan EMAS/SILVER.aku telah membuat kajian peribadi aku sejak oct 2009 dan aku ada buat excel pasal kenaikan harga..pada bulan kajian aku harga emas adalah rendah lagi 1g dalam RM 110-RM 120 sahaja..tetapi klu kita ikutkan sekarang harga telah melambung 1g jadi RM 130 - RM 135...

rugi aku tak amik pada bulan Oct 2009 aritu..tp apa kan daya..aku nie klu nak cebur dalam sesuatu bidang tu aku akan kaji dulu paling ckit aku buat adalah 6 bulan klu aku rasa OK barulah aku teruskan..mcm teknik OD+ASB+CC yang aku kaji dekat 1 tahun 1/2 barulah aku start mula jalankan...

apapun pada aku tak ada istilah terlambat..asalkan aku sedar cukup..tak guna kenangkan masa yang dah lalu..dan aku akan mulakan membeli emas tak lama lagi kerana aku rancang nak tukarkan sebahagian duit saving ASB aku kepada EMAS/SILVER...

dari apa yang aku kaji harga emas nie turun naik pada kadar menaik...
buat permulaan aku berminat untuk masuk dalam Public Gold coz ianya mudah didapati dan ramai agen...
biarlah aku beli ckit2....

i'm coming GOLDDDD....

Open 2 Komen