Monday, April 1, 2013

ALHAMDULILAH..KEMBALI NORMAL BLOG AKU

Salam Kengkawan

sejak Disember 2012 blog aku yang tak seberapa aku nie ada masalah dan aku telah repot kepada blogsot dan minta kembalikan blog aku secara normal semula

Aku pun tak sedar bila blog nie dah kembali normal semula dan pada hari nie 1/4/2013 aku akan start semula menulis blog nie. Pada sahabat yang tanya kenapa blog aku tak leh komen mcm blog orang lain tu...sebenarnya aku hide kan bahagian komen nie...tujuan aku wujudkan blog nie adalah untuk rekod aku sendiri pasal teknik2 dan info terkini untuk masa depan...so kepada sahabat yang ingin sgt komen tu leh terus ke Facebook Team OD...di sana kita leh komen sebab medium utama skrg adalah Facebook dan ramai orang gunakan facebook...

so Welcome back Blog Team Overdraf (OD).....