Tuesday, July 3, 2012

BERSAWANG AKU PUNYA BLOG????

Salam kengkawan

lama sungguh aku tak update blog nie..ramai juga yg helo tanya kenapa dah lama tak online n kemas kini blog,masih ada juga sahabat yg rindukan gaya penulisan aku nie..hehe...sebenarnye aku pun tak perasan sebenarnya ms berlalu terlalu cepat sebenarnya...arinie pun dah 3/7/12...dah melepasi 1/2 tahun bg tahun nie...

apa yg aku buat tuk tahun nie...sebenarnya aku taklah bz mana cuma aku lebihkan pd aktiti luar aku...mcm gi 'race' naik naked aku kehulu n kehilir...rasanya 2 minggu lepas aku sempat ride ke balik pulau tuk blasah durian..peh!!....mmg terbaik...

tahun nie jugak aku lebih byk bc buku...mcm2 buku aku bc... buku lama pun aku bc balik..hahah..bukan apa atleast aku ajar anak2 aku pegang buku daripada blok2 diorg tu...susun sampai tinggi2..lebih tinggi dr diorg..mybe kena tanamkn minat mbaca dr kecil nie...wlaupun xleh bc lg,atleast diorg pegang buku....

buku apa aku bc...mcm2 buku ada..tp lebih kepad ilmu kewangan..bila dah lama aku x refresh ilmu2 nie,berkarap plakk...aku lupa pd prinsip aku dulu..." walaupun duit seposen pun,aku kena simpan"..benda nie dah lama lupa sejak aku pindah dr klate..ikut2 dah 3 tahun masa berlalu, peh terlalu lama...ayat yg lebih senang nak aku cakap..aku dah lupa diri.....

" besar gaji..makin besar keraknyeee"...

so aku tgh plan reduce kan balik perbelanjaan aku setiap bulan...aku nak try capai perbelanjaan "jimat" aku ms di klate....ins'llah...