Saturday, August 6, 2011

KENAPA TAK BELI SILVER ???



Salam kengkawan

Harga emas semakin meningkat dan ramai jugalah yang terkejar2 nak beli padahal ianya mmg mahal..yerlah diorg nie berpegang pada pepatah "jika tak beli sekarang.. dia akan naik jugak"aku yang baru setahun jagung berjinak2 dalam pelaburan emas nie mmg aku tak nafikan ianya boleh dipanggil
"untung goyang kaki ke dua tertinggi"

 Aikk!!! apa yang paling tinggi...heheh tahu atau korang sajer buat2 tak tahu...tahukah kengkawan yang SILVER adalah pelaburan yang membawa pulangan yang paling tinggi iaitu rekod tahun lepas iaitu hampir 70% berbanding emas sekitar 30%...

lagi 1, aku mmg galakkan kepada  pelabur baru yang modal tak banyak tu mcm aku nie kita main silver....tahun nie aku mmg tiada langsung beli emas..aku fokus pada silver sahaja..
kenapa??? ini kerana tahun nie time aku meraih keuntungan Emas...tahun depan plak time aku meraih keuntungan silver plak...heheheh
 sebab apa aku beralih pada silver...sebab harga silver masih murah dan duit aku pun dah habis..hahahah.
Silver pada aku masih mampu dimiliki...

1 dirham = RM25- RM 30
1 bulan belilah 3-5 dirham jer...ikut kemampuan tak pun rembat 250g/500g atau 1kg terus...
mmg betul org kata labur dulu emas lepas tu baru main silver...sebab emas kita boleh pajak...silver nie masih belum boleh dipajak....
kat cnie mmg ramai takut akan pelaburan silver yang masih baru lagi dan jgn terkejut silver semakin orang minat...dalam team OD pun dah ramai ada peminatnya....

 PROMOSI EBOOK
pada geng Team OD yang masih belum dapatkan Ebook Tukar Ganda Silver
sila klik link di bawah


apa yang korang leh dapat melalui Ebook nie adalah ilmu pasal bagaimana kamu boleh gunakan minimum wang tetapi boleh GANDAKAN SILVER korang tu.....kelebihan lain
.
sesiapa yang telah beli EBOOK Tukar Ganda Siver nie boleh BUAT DUIT untuk HARI RAYA nie...

camner???

dengan pembelian Ebook saudara ikram adi nie korang secara automatik boleh promote pula ke kengkawan lain(Affiliate) dan akan dapat komisyen dari bro Ikram Adi.....tak payah cita banyak2lah...klik jer kat link di bawah



(sila klik banner)

UPDATE
6/8/2011 

wah!!! baru 2 jam promosi aku dah dapat banyak komisyen...sila lihat pic dibawah :--



korang bila lagi nie ??????
jgn tunggu lama2 jadi rakan Affiliate aku jual Ebook Tukar Ganda Silver nie dari Bro Ikram Adi....

jadikan Biz nie untuk pendapatan menjelang Aidilfitri


                                                  (sila klik banner)