Tuesday, May 3, 2011

UPDATE: EBOOK TEKNIK OD+ASB+CC ( sokongan kepada DnD)

Salam kengkawan

Terima kasih kepada semua kengkawan yng banyak support aku dalam penghasilan E-book aku yang pertama, pelancaran dari bulan november 2010 dan jualan masih dibuka.
penjualan amat menggalakkan dan aku ucapkan terima kasih kepada yang beri sokongan, sebelum nie aku mmg nak letak harga RM 300 sebuah kerana ilmunya terlalu mahal pada aku..tetapi setelah mendapat pandangan dari semua org aku letakkan kepada harga yg berpatutan sahaja iaitu RM 60(ahli)dan RM 80(bukan ahli) kenapa ada harga2 yg berbeza..

kenapalah aku letak harga yg berbeza2..aku ada sebab aku sendiri kerana setiap org yg beli ebook aku hendakkan update terkini dan pandangan dan sebab itulah aku minta para pembeli join Team Overdraf (FB)  kerana aku akan update dari masa ke semasa...
sebenarnya, semua teknik yang aku dedahkan di dalam ebook itu tidak perlu mengikut peredaran semasa ianya adalah TEKNIK yang boleh digunakan sehingga bila2 selagi ada 3 tool nie
  1. OD
  2. buku ASB
  3. Kad Kredit
selagi 3 tool nie ada, teknik OD+ASB+CC ini masih valid digunakan.....

kandungan Ebook adalah dirancang dengan teliti dengan ada step by step pengiraan bagi pemahaman semua pembeli dengan contoh2 gambarajah, peta minda, bantuan excel dan contoh pengiraan setiap bulan. aku tak nak digelar pengeluar ebook cap ayam yang mana keluarkan ebook atas basic yg semua orang tahu...
Ebook Teknik OD+ASB+CC ini adalah bukan basic teknik ianya adalah Advance teknik dimana ebook menerangkan terus cara penggunaan OD bukan bagaimana OD diperolehi..


makluman kengkawan bagi menyahut penggunaan Dinar dan Dirham aku ingin melancarkan penjualan Ebook aku menggunakan dirham..
sekarang 1 dirham = RM 30
so sila postkan kepada aku 2 dirham..
sila Sms aku untuk dapatkan alamat
(013-2375780)

bagaimana klu harga dirham jatuh?
aku sedia terima juga dengan 2 dirham..

tp bagaimana pula jika dirham naik harga?
boleh bayar 1 dirham + wang cash....