Saturday, April 30, 2011

RELAXKAN KEPALA BERSAMA KELUARGA

Salam kengkawan

aku dalam mode cuti lagi..heheh yerlah cuti aku lulus dari 25/4/2011 hinggalah 1/5/2011...so pada 25/4/2011 aku bertolak ke Kelantan untuk bercuti semala 4 hari..
sebelum aku bertolak aku dapat SmS dari member aku yg mem dia selamat melahirkan baby firts diorg jam 6 pg..sepatutnya due baby tu kuar pada pertengahan bulan mei..heheh mybe dah tak sabar nak tgk muka dady n mumy dia gaknyee...apa pun tahniah kepada Insp Nik Muhamad Hafiz dan pasangannya Siti Khadijah...sebelum bertolak aku singgah jap kat Hospital Colombia Taiping...

(mem aku pun tak sabar nak baby lagi..hehehe)

(comel baby nie)

ok berbalik pada cuti2 Malaysia aku plak...

Kenapa pergi kelantan? apa yg menarik kat cna?
heheh mmg ramai tanya aku kenapa aku pilih kelantan.takkan nak shoping jer..sebenarnya aku pun tak tau kenapa aku suka sgt nak gi kelantan dan mem aku pun sukakan Kelantan dan mem aku nie ngidam nak makan nasi kukus..sila lihat pic


saper yg dah rasa nasi kukus nie tahulah betapa seleranya makan nasi yang hanya nasi + ayam goreng + timun dan sedikit kuah..peh!!! lauk yang se simple nie pun leh menyelerakan...tak tau lah apa sedapnya nasi kukus nie..pada geng yg belum rasa pergilah kelantan dan cari nasi kukus nie...heheheh

sebelum aku bertugas di Taiping nie aku kerja kat Kota Bharu, Kelantan nie...so aku mmg tak kekok lah bercuti kat klate nie..4 hari berturut mem aku makan nasi kukus..sampai dia pun dah jemu.. apa taknye t/hari nasi kukus, malam nasi kukus, cuma sarapan pagi jer kitaorg melantak makan kat hotel...hahahah
masa kat cna jugaklah aku gi shoping window kat rantau panjang dan juga pengkalan kubur..tp dari pengamatan aku nie harga2 telah naik dari 3 tahun lepas..naik tak ingat dunia...kain batik dari harga cuma RM 7 telah naik sampai RM 13 sehelai...wah!!!! betul2 nilai matawang kita telah kecil....
pastu ada juga kitaorg gi ke Wakaf Che Yeh dan suasana pun dah lain...ada deretan kedai baru kat cna..harga pun boleh tahan...sampai mem aku pun tak tau nak shoping apa..mcm tak berbaloi plak...
4 hari tu mmg relax kepala aku tak pikirkan hal2 kerja..harga emas/silver yg turun naik dan mcm2 hal lagi, dapat jumpa geng lama sambil makan nasik berlauk..cuma aku still hantar email kepada pembeli2 ebook aku..

oklah layan Pic anak2 aku masa percutian tu....


(masa Breakfast kat hotel)


(time shoping kat Rantau Panjang)


( nie plak..time shoping kat P/Kubur)


(bergaya dgn baju baru beli Upin Ipin - Pantai cinta berahi)


(keluarga bahagia)