Tuesday, January 25, 2011

EMAS OHH EMAS....

salam kengkawan


Jom lihat harga emas yang turun..n turun lagi...dahsyat..pada pelabur yang beli emas pada bulan November 2010, Disember 2010 dan januari 2011 kena hold dulu emas tu..masih tak berbaloi jika nak jual balik..tp klu peniaga emas mmg tak ada masalah..lihat graff


 klu lihat graf harga emas sedang menjunam lagi..klu harga cecah pada 1330 ianya akan menjunam lagi( info dr geng forex ) pada yang nak beli tu mybe boleh hold duit tu dulu coz harga emas dijangka akan turun lagi...pada yang ingin berjinak2 melabur dalam emas pun kena belajar ckit ilmu emas nie..jgn main beli sebab geng kasi panas telinga suruh beli...apa pun aku tgh belajar pasal graf emas nie...

sebab apa aku tak nak melabur emas sehingga Jun..sepertimana azam aku..aku ada sebab..mybe geng2 forex boleh baca sebab apa aku plan camtu...

apa pun pada geng2 yang rasa masih rugi tu jgn give up.. harga akan naik balik..bila??? pada yang tgh "tersedak" pasal terlebih melabur tu jgn risau geng2 team OD boleh beli emas korang....

layan jerlah graf tu....