Monday, December 20, 2010

4.ADAKAH ANDA SANGGUP MASUK HUTAN UNTUK INCOME 5 ANGKA


Salam kengkawan

adakah ko geli tengok binatang nie..heheh klu geli ko silap lah coz mengikut kajian binatang ini adalah binatang yang boleh mengubati penyakit AIDS...wah!! dah ada penawar..
mengikut kajian ianya masih dalam peringkat percubaan dan ada menunjukan binatang ini boleh menjadi ubat bagi penyakit paling bahaya sekarang iaitu AIDS..

apa nama binatang nie...
nama binatang ini adalah Gekco atau ramai org gelar dia POKEK...TOKEK dan mcm2 lagilah...

ramai jugalah yang sedang kejar mencari binatang ini untuk dijual kerana harga dia mencecah 4 angka hingga 5 angka mengikut berat binatang ini dan jenisnya...klu yang kat atas tu kita panggil Pokek Red Spot..

adakah ianya halal di buat niaga??
ramai orang kita risau akan hukum hakam klu kita berurusan menjual beli binatang ini..
pada aku ianya boleh diurus niaga kerana binatang ini bukanlah binatang terpelihara @ kawalan oleh kerajaan malaysia, mybe belum wartakan lagi kot..
klu mengikut hukum agama aku tak berani nak komen, apa yang aku boleh cakap binatang ini adalah ubat tuk mencegah penyakit kronik yang bahaya..soo...adakah ianya halal aku tak pasti...


apa pula binatang nie besar jer..haa ini adalah gekco jenis gekco batu harga pun boleh tahan leh cecah 4 angka seekor...mcm biawak tetapi ianya bukan biawak...


sebenarnya ianya ada banyak jenis pokek nie..ada mcm kaler kayu, ada kala mcm biawak..
ramai army ada buat biz ini sebagai site income yang amat lumayan..


Lokasi Pokek ini
biasanya pokek ini duduk kat hutan dan rumah lama yang ada kayu...saiz dia lebih besar ckit dari cicaklah..lebih kurang 2 jari atau 3 jari besarnya...


so sesiapa yang ada stok binatang Pokek ini boleh contact aku..
aku bagi best prise...
tp syarat dia adalah mesti aku tgk dulu barang tersebut...


so sesiapa ada Pokek area perak n kedah boleh contact aku cepat..klu boleh berat 350 ke atas..
harga boleh bincang...aku ada orang yg sanggup beli harga tinggi


Salihan - 013-2375780

Open 2 Komen