Sunday, August 8, 2010

1.TT BERSAMA GENG JOHOR

salam kengkawan

TT kali nie aku buat di JOHOR tempat kelahiran aku sendiri, lokasi di restoran RKS dekat kawasan JUSCO tebrau, geng2 kita semuanya dari kawasan JB dan antara geng2 yang hadir adalah yazid si tokey emas, rush rasyid, khairil duan, firdaus, redzuan othman dan zawawi.TT mula jam 9mln hingga 1 pagi pada 6/8/2010.
sebelum TT aku pekena roti john daging RKS memang sedap..tu pun ada orang belanja..hahah untung kadang2 buat TT nie semua makan minum orang belanja.

fokus utama TT adalah teknik OD+ASB+CC

sememangnya aku FOKUS pada teknik nie coz aku dah lama buat teknik dan walaupun ramai 'condem' teknik nie tp pada aku yang cuba takut2 kan orang pasal teknik nie mmg tak faham penggunaan CA CC dengan betul..
klu tak percaya tanyalah sesiapa yan pernah TT ngan aku..

dalam TT nie aku berjaya seting teknik OD+ASB+CC untuk 6 orang terus..hehe hebat aku nie ( hahaha)
untuk makluman pembaca cna ada antara geng nie leh saving 100% dari gaji bersih dia..heh senyum sampai ketelinga member kita tu

yang lain tak kurang hebat leh saving 80% to 100% juga..di orang nie semuanya kerja ok..ok dan +ve cashflow so tak susah aku nak tunjukkan plan teknik OD+ASB+CC nie..

kat cnie jugak aku telah ajar teknik OD+ASB+CC part 4 & 5(yg telah aku padam) yang semua orang nantikan..mmg berbaloi klu datang.dan aku juga telah terima EMAS 20g dari yazid..heheh TQ yazid dan kepada yang rasa nak start melabur EMAS bolehlah contact yazid nie dan beberapa geng PG dalam Team Overdraf nie..
mmg feel dia lain bila pegang EMAS nie

oklah kita tunggu komen2 dari 6 orang yg telah TT ngan aku, klu boleh biarlah geng kita tu cita ckit pasal planing teknik OD+ASB+CC yang telah di bincangkan untuk tujuan perkongsian ilmu..

open 2 komen


Link Team OD