Saturday, July 24, 2010

11. 1 DINAR DARI PUBLIC GOLD @ LAIN-LAIN DINAR

"salam kengkawan

kepada agen or geng-geng team OD yang dah banyak kumpul emas Dinar.

aku akan mulakan saving Emas dalam bulan ini dan minta geng2 kita yang ada
emas dinar Public Gold @ dinar lain

aku perlukan  1 dinar emas coz aku nak layan SETIAP BULAN
yang jongkong2 tu aku akan beli tapi tunggu duit aku banyak..hahaha

tp klu boleh hantar by POS lah coz aku tahu ko yang simpan emas nie duduk jauh dari tempat aku di taiping..

aku percaya ada juga geng-geng lain nak beli jugak..soooo
so sesiapa yang ada stok bleh tinggalkan msg korang disini"


ha tu adalah msg aku dulu dalam FB-Team OD  lepas aku bukak post ramailah yang offer aku emas2 diorg nie dan barulah aku tahu yang ahli Team OD rupanya lebih advance dari aku...
aku jer baru 'celik' untuk melabur pada pelaburan emas nie.
lepas post nie jugak aku tgk ramai ahli team OD tambah minat dengan pelaburan emas nie..
so pada 23/7/2010 aku telah amik oder 1 dinar bagi permulaan pelaburan aku daripada Yazid Ahmat dan cara penghantaran menggunakan pos laju..
hehe layan pic emas pertama aku nie



sepertimana dalam pic sebelah emas nie dipanggil
1 dinar dari Public Gold
berat: 4.25g
jenis emas: 916
harga belian : RM 573.00





pertama kali aku terima emas 1 dinar nie, mcm aku tak percaya kecik betul..hahah..aku ingat besar dalam 50 sen ker..tp rupanya sebesar duit 10 sen jar...tp barulah aku sedar saiz tak penting yang penting adalah berat emas tu...

lepas nie aku kena setup balik financial aku dan buat perancangan pasal pelaburan emas nie...

Open 2 komen

Link Team OD