Monday, June 14, 2010

10.TT BERSAMA GENG LHDN DAN RUZAIMI (MELAKA)

Salam kengkawan

Dalam masa 2 minggu nie banyak TT aku buat mybe dalam 6@7 kali..tp aku tak update di sini takut geng2 boring coz Team Overdraf nie bukan blog aku sorang jer..tp reramai..

Tp arini rasa nak update kasi kata2 semangat pada new comer..kebanyakkan TT aku sebelum nie aku TT ngan new comer dan Otai2 teknik OD+ASB+CC..

so aku and the geng LHDN cerita pasal advance jer lah pasal TEKNIK OD+ASB+CC..banyak ilmu dan ilmu lapuk keluar balik..heheh bagus klu ada team nie..ada banyak buah fikiran bleh kongsi reramai..

rasanye tak perlu kot aku cerita bab advance kat cnie..coz part 1 hingga 5 pun korang ada tak katam lagi..hahaha, korang mmg kena TT jugak barulah ilmu advance pasal OD+ASB+CC nie kitaorg bukak…

Arini pada 12/6/2010 aku n geng LHDN dan juga ruzaini jumpa lagi tp aku buat sebelah pagi jam 10pg till 1330 pm..Ruzaini dr Kedah OTW balik Melaka..singah TT jap

Kat cnie aku nak sher kelebihan teknik OD+ASB+CC..inilah fokus utama aku dalam permainan OD nie..

Aku ada set ruzaini punya perancangan (contoh shj tidak detail)

Gaji bersih – RM 3,600
(+) site income – RM 300

Belanja RM 1,500 ( minyak keta, makan,rumah sewa,etc)
+ve cashflow 2,100

Penggandaan CA CC – RM 1,000 ( boleh adjust lagi )

Saving ASB sebulan – RM 3,800 ( boleh pergi saving 3.8k – 4.2k )

Pengurangan sebulan OD – RM 450

Kengkawan leh tgk gaji bersih Ruzaini RM 3,600( besar coz kerja 'best')..

TETAPI leh saving RM 3,800 SEBULAN...SEBULAN...bukan setahun

klu ruzaini nak tinggi lagi saving ASB, boleh adjust pada
1) gandaan CA CC
2) belanja
3) pengurangan OD

mybe ramai takut nak guna teknik nie..takut pasal CAJ CA CC, Interest CA CC..sememangnya BAHAYA jika tersalah berguru..

Open 2 komen


Link Team OD